ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Nedir?ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 planlamadan satışa tüm süreçler içerisinde müşteriler ile ilgili şikayetlerin ele alındığı iso standartıdır. Sadece müşteri şikayetleri üzerinde yoğunlaşmış bu standart, küçük büyük tüm işletmeler için uygundur.

ISO 10002 Nasıl Alınır?ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

  • Kuruluşun ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin ihtiyacının belirlenmesi
  • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin kurulumu
  • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin uygulamaları
  • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin belgelendirme başvurusu
  • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin belgelendirme denetimi

ISO 10002 BelgelendirmeISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

Müşterilerden gelen geri bildirimlerin ele alınarak müşteri odaklı yönelimde şikayetlerin çözümü ve müşteri hizmetlerini daha iyi hale getirmek, müşteri memnuniyetinin arttırılarak karlılığın artması hedeflenir.

Teklif İsteyin

Talebinizin ne olduğunu belirttiğiniz takdirde, sizlere teklifimizi iletmekten mutluluk duyarız.