Kuruluşlar iletişim ve teknoloji dünyasında rekabet edebilmek amacıyla, operasyonlarında büyük değişimleri sağlayabilmek için sürekli iyileşmeyi stratejileri olarak kullanmaktadır. Kalite araçları çalışanların katılımı ile, iyileştirme çevriminin her aşamasında (Planlama, Uygulama, Kontrol, Standartlaştırma) kullanılabilecek temel araçlardır.

8D Problem Çözme Teknikleri Eğitiminin Amacı

Ortaya çıkan problemlerin veya olası problemlerin tanımlanması, giderilmesi ve yeniden oluşumlarının önlenmesi veya ortaya çıkma olasılıklarının düşürülmesi aşamalarının sekiz boyutta ‘Ekip Yönetimli Problem Çözme (EYPÇ)’ ile sistematik gerçekleştirilmesi yaklaşımına yönelik olarak katılımcıların yeteneklerini geliştirmeyi amaçlar.

  • Endüstriyel ortamlarda problem kavramının karşılığının anlaşılması
  • Problem teşhis yöntemleri
  • Problemin boyutlarını ölçme teknikleri
  • Kök neden analizinin yapılması, ekip çalışması teknikleri
  • Problemi yeniden oluşturabilme teknikleri
  • Çözümler geliştirme ve en etkin çözümü seçme çalışmaları, önerilen çözümün doğrulanması
  • Otomotiv sektöründe özel uygulamalar
  • Global 8D aşamalarının tanımı ve incelenmesi, hata veri tabanlarının oluşturulması
  • Bulunan ve çözülen hataların sistem dokümantasyonunda yaygınlaştırılması

     

Katılımcı Profili

  • Mühendisler
  • İş Güvenliği Uzmanları
  • Şirket Yöneticileri
  • Üretim
  • Planlama

Eğitmen

Loading...
DQS Türkiye
Baş Denetçi
Eğitim içerikleri, aynı zamanda eğitim ve denetimleri gerçekleştiren Baş Denetçiler tarafından hazırlanırken, Blog içerikleri Baş Denetçiler ve DQS Mükemmeliyet Merkezlerinde uzun yıllar faaliyet göstermiş Uzman ve Araştırmacılar tarafından hazırlanmıştır.

8D Problem Çözme Teknikleri Eğitimi

Dil : Türkçe (Turkey)
Lokasyon Fiyat
Online/Yerinde
Firmaya özel teklifler
Online/Yerinde Firmaya özel teklifler Ön Kayıt