ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, şirketin potansiyel müşterileri ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler kurulması ve bu ilişkileri geliştirmesini sağlayan bir yönetim yaklaşımıdır.

 

ISO 10002 İç Denetçi Eğitiminin Amacı

ISO 10002 iç denetçi eğitimleri firmada kuruluş içi kalite denetimleri yapacak kişilerin eğitilmesi amacıyla verilmektedir. Bu denetimler, ISO 10002 müşteri memnuniyeti yönetim sisteminin standartlarının, kuruluş tarafından oluşturulan Müşteri memnuniyeti Yönetim Sistemi dokümanlarının ISO 10002 şartlarına uygunluğunun kontrolünün yapıldığı denetimlerdir.

  • ISO 10002 standardının denetçi tarafından yorumlanması,
  • Denetimin tanımı ve çeşitleri,
  • İç denetim yapmanın yararları,
  • İç denetim planlaması,
  • İç denetim raporunun yazılması,
  • İç denetçi sorumlulukları ve varsa denetim esnasında tespit edilen uygunsuzlukların tanımlanması,
  • Örnek çalışmalar.

Eğitmen

Loading...
DQS Türkiye
Baş Denetçi
Eğitim içerikleri, aynı zamanda eğitim ve denetimleri gerçekleştiren Baş Denetçiler tarafından hazırlanırken, Blog içerikleri Baş Denetçiler ve DQS Mükemmeliyet Merkezlerinde uzun yıllar faaliyet göstermiş Uzman ve Araştırmacılar tarafından hazırlanmıştır.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi İç Denetçi Eğitimi

Dil : Türkçe(Turkey)
Lokasyon Fiyat
Online/Yerinde
Firmaya özel teklifler
Online/Yerinde Firmaya özel teklifler Ön Kayıt