ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi


Eğitimin Amacı

ISO 10002 Standardı Kalite Yönetimi, Müşteri Memnuniyeti ve şikâyetlerin ele alınmasına yönelik hazırlanmış bir standarttır. İyi bir Şikayet Yönetimi Sistemi, başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek ve markalarını korumak açısından önemli gerekliliklerden biridir. Kamu kuruluşu veya gönüllülük esasına dayalı sektörlerde dahil olmak üzere her tür ve boyuttan işletmenin genel bir gerekliliğidir. Bu eğitim programı, müşteri memnuniyeti ve müşteri şikayetlerinin yönetimi kavramları konusunda katılımcılara yeni ufuklar açmayı ve Standard şartlarını açıklamayı hedefler.

 

Eğitimin İçeriği

  • Kalite ve Kalite Yönetimi Kavramı
  • Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Kavramı
  • Kalite sistem standartları
  • Standardının gelişimi
  • ISO 9000 Standartlarıyla ilişkiler
  • Standard şartları
  • Müşteri Şikayetleri Yönetim Sisteminin kurulması
  • Uygulamada dikkat edilmesi gerekli noktalar
  • Uygulama örnekleri
  • Sistemin kurulmasında ve uygulanmasında yaşanılan güçlükler ve çözüm yolları
  • Standard sistemlerinin denetlenmesi ve belgelendirilmesi

 

Teklif İsteyin

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

Teklif İsteyin
iso 10002