BRC CP – Tüketim Ürünleri

 

BRC Tüketim Ürünleri Sertifikası ile Yeni Pazarların Açılması.

İngiliz perakende konsorsiyumu tarafından 2003’te yayınlanan Tüketici Ürünleri için BRC Global Standardı, tüketicileri korumayı ve kalitenin devamlılığı ve risk yönetimi aracılığıyla tüketici ürünlerinin güvenliğini ve kalitesini arttırmayı amaçlar. Standart, riskleri belirlemeye ve yönetmeye ve kalite yönetim sisteminin merkezi ögesi olan hijyenle beraber önleyici tedbirlerin uygulanmasına odaklanır. Tüketici Ürünlerin kapsamında 3. Mesele, küresel pazarda şampuanlar, boyalar ve kozmetikler gibi ürünler ile televizyonlar, oyuncaklar, elektronik eşyalar, mobilyalar ve tekstil ürünleri gibi geniş yelpazeden oluşan gıda olmayan ürünleri kapsar. Ürünler perakende markalar ya da ulusal markalar olabilir. BRC Tüketici Ürünleri, özellikle Anglofon dünyasında yaygındır ve pazar kabulü elde etmek için sağlayıcılar için bir ihtiyaçtır.

 

Kurumunuz için faydaları:

  • Müşteri güveninin istikrarı,
  • Güvenli, kaliteli ve yasal ürünlerde şirketlerin ticaretinin istikrarı,
  • Ürün güvenliğinin artması,
  • Ürün sorumluluğu risklerinin azalması,
  • Ürün güvenliği ve süreçlerin idaresi açısından daha etkili süreç döngüsü, güvenlik uygulaması ve sistematik analiz,
  • Tüketici ürünlerinin güvenliği ve hijyeni hakkında tüketici risklerinin zamanında fark edilmesi,
  • Uygun önleyici tedbirlerin tanımı.

 

brc cp