ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, şirketin potansiyel müşterileri ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler kurulması ve bu ilişkileri geliştirmesini sağlayan bir yönetim yaklaşımıdır.

ISO 10002 Bilgilendirme Eğitiminin Amacı

ISO 10002, bir kuruluşun müşteri memnuniyet yönetim sisteminin kurulması sırasında uyulması gereken şartları göstermektedir. Bu şartların tanımlanması sırasında yapılacak olan çalışmaların istenilen şekilde yapılması ve hızlı sonuçlandırılabilmesi için kuruluşta çalışanların eğitilmiş olması gerekmektedir.

ISO 10002 müşteri memnuniyeti yönetim sistemi eğitimi bu standardın temel kavramlarını vermek ve firmada sistemin kurulması ve uygulama çalışmalarında katkı sağlamak amacı ile verilmektedir.

  • Müşteri memnuniyeti ile ilgili temel prensipler,
  • Müşteri memnuniyeti yönetim sistemlerinin ve belgelendirme çalışmalarının yararları,
  • Müşteri memnuniyeti yönetim sisteminin organizasyon yapısı,
  • ISO 10002 standart maddeleri yorumlanmakta ve örnek çalışmalar yapılmaktadır.

Eğitmen

Loading...
DQS Türkiye
Baş Denetçi
Eğitim içerikleri, aynı zamanda eğitim ve denetimleri gerçekleştiren Baş Denetçiler tarafından hazırlanırken, Blog içerikleri Baş Denetçiler ve DQS Mükemmeliyet Merkezlerinde uzun yıllar faaliyet göstermiş Uzman ve Araştırmacılar tarafından hazırlanmıştır.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Bilgilendirme Eğitimi

Dil : Türkçe(Turkey)
Lokasyon Fiyat
Online/Yerinde
Firmaya özel teklifler
Online/Yerinde Firmaya özel teklifler Ön Kayıt