ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimleri

ISO 10002:2018 Bilgilendirme EğitimiISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002:2018 Bilgilendirme Eğitimi Amacı

ISO 10002 standartları, bir kuruluşun müşteri memnuniyet yönetim Sisteminin kurulması sırasında uyulması gereken şartları göstermektedir. Bu şartların tanımlanması sırasında yapılacak olan çalışmaların istenilen şekilde yapılması ve hızlı sonuçlandırılabilmesi için kuruluşta çalışanların eğitilmiş olması gerekmektedir.

ISO 10002 müşteri memnuniyeti yönetim sistemi eğitimi bu standardın temel kavramlarını vermek ve firmada sistemin kurulması ve uygulama çalışmalarında katkı sağlamak amacı ile verilmektedir.

 

ISO 10002:2018 Bilgilendirme Eğitimi İçeriği

  • Müşteri memnuniyeti ile ilgili temel prensipler,
  • Müşteri mennuniyeti yönetim sistemlerinin ve belgelendirme çalışmalarının yararları,
  • Müşteri memnuniyeti yönetim sisteminin organizasyon yapısı
  • ISO 10002 standart maddeleriYorumlanmakta ve örnek çalışmalar yapılmaktadır.